Ànima artista, poeta, caçadora de colors...

dimecres, 10 d’agost del 2016

Caçadora de colors

Fa uns anys vaig escriure el vers La Impostora, que parlava d'una realitat crec que comuna a molts humans, la de fingir que estem bé, de cara als altres, encara que potser no sigui així.

Enguany he escrit aquest vers, que parla de la meva passió pels colors i que segueix la forma de La Impostora. La diferència és que aquesta era trista i la Colorista, en canvi, és feliç.


Obra en procés

Jo sóc colorista:
encalço colors
per pintar els somnis,
per fer-los millors.

Amb verds d'esperança,
de mals guaridors;
amb roses ben dolços
per bressar enyors;
amb blaus confiats
per vetllar-te el son;
amb colors daurats
que eixuguin els plors.

Jo sóc colorista,
capturo colors:
te'ls dono de franc,
ho faig de tot cor.

Isabel



Moià, 10-08-2016.

1 comentari:

  1. I sí, potser és cursi, però m'és ben igual: jo sóc així, és el meu blog i a mi m'agrada. Punt!

    ResponElimina